Utrujenost in nespečnost

Blog objava - utrujenost in nespečnost

Se ponoči premetavate, zjutraj pa se zbujate utrujeni? Nikakor ne morete najti pravega položaja za spanje?

Hiter življenjski tempo, stres, nezdravo prehranjevanje in premalo gibanja … Vse to je del sodobnega načina življenja, na katerega imamo le majhen vpliv. Prav zato bi morali poskrbeti za zdrav in krepčilen spanec, saj ta omogoča, da se telo regenerira in nas napolni s svežo energijo.

Razlogi za težave pri uspavanju in nenehno utrujenost so sicer številni in so pogosto posledica drugih bolezni ali stanj. Dostikrat pa je za nespečnost kriva tudi nepravilna higiena spanja in neustrezno ležišče. Če vam ležišče ne daje opore tam, kjer jo potrebujete, se na njem ne morete sprostiti.

Kaj mora zagotoviti ležišče, da bo vaš spanec zdrav in sproščujoč?

  • Ležišče se vam mora optimalno prilagoditi. Vbočeni deli telesa morajo biti optimalno podprti, izbočeni deli optimalno razbremenjeni. Le tako bo vaše telo razbremenjeno, hrbtenica pa v pravilnem položaju za sproščanje.
  • Ležišče mora biti izdelano iz hitrosušečega materiala visoke kakovosti, za katerega so pridobljeni certifikati, ki potrjujejo poreklo in samo kakovost.
  • Ležišče mora omogočati vzdrževanje ustrezne higiene. Le tako bo vaš spanec zdrav in sproščujoč. Alergije na pršico bodo postale preteklost.
  • Izberite ležišče po meri vašega telesa, ki vas bo ustrezno podprlo in vas tako nežno zazibalo v miren spanec.

 

Preberite, zakaj je ležišče po meri najboljše za vas … Več o tem

 

Še nekaj nasvetov, kako se izogniti utrujenosti in nespečnosti:

  • Bodite telesno aktivni vsaj 2 x tedensko, vendar ne pred spanjem.
  • Pred spanjem se izogibajte stresnim situacijam. Umirite svoj tempo in se posvetite sprostitvenim stvarem. Preberite kakšno knjigo, poslušajte prijetno glasbo, meditirajte …
  • Izogibajte se težki in pekoči hrani ter imejte zadnji obrok vsaj dve uri pred spanjem. Prednost dajte lahki hrani, spijte skodelico čaja …
  • Imejte čimbolj urejen urnik spanja (hodimo ob isti uri spat).
  • Poskrbite za primerno temperaturo vaše spalnice. Svetujemo okrog 19°C.
  • Poskrbite, da bo vaše ležišče iz zračnega materiala, ki sproti odvaja vlago. Vaše težave z nočnim potenjem bodo postale preteklost.
  • Le z optimalno podporo ležišča bo vaš spanec zdrav in kakovosten. Ljudje se razlikujemo po telesnih lastnostih in spalnih navadah, zato bodite pozorni, da vas bo ležišče podpiralo na mestih, kjer to potrebujete. Pri izbiri ležišča se ne prilagajajte partnerju. Naj si vsak izbere sebi optimalno in idealno ležišče.