V začetku novembra smo odpotovali v Bruselj! Ležišče Leticia predstavljamo na ’’Brussels furniture fair’’ oz. pohištvenemu sejmu Bruselj. Tam smo zadnja leta že stalni razstavljavci, Leticia pa je vsako leto bolj znana.
Pred odhodom v tujino smo o sejmu povprašali direktorja Spalnega centra Maremico, g. Emila Marinška.
Emil, povejte nam malo več o Bruseljskem pohištvenem sejmu.
V Bruslju se odvija pohištveni sejem, ki je med večjimi v Evropi. Ni največji, saj za ta veljata tisti v Milanu in Kölnu. Upam pa si trditi, da je Bruselj drugi največji sejem za ležišča v Evropi, kjer najdeš razstavljavce iz vse Evrope. Šestina sejma, celotna hala, je namenjena samo ležiščem. Sejem kot tak je zelo pomemben za branžo ležišč.
Letos bo osrednja točka naše predstavitve postelja BoxSpring Air z Exclusive Top. Iščemo nekaj popolnoma drugačnega od konkurence.
Po čem se sejem najbolj razlikuje od naših sejmov?
Tukaj sem najprej pomislil na razlike v mentaliteti. Severna mentaliteta in mediteranska mentaliteta sta povsem drugačni. Ljudje iz Španije, Portugalske, Italije, Balkana pa tudi Slovenije smo veliko bolj ekstrovertirani – veliko hodimo ven, nismo veliko doma, to nam omogoča tudi prijetno vreme. Zaradi tega se ne ukvarjamo toliko z opremo doma, če slabo spimo, pač spijemo dve kavi namesto ene.
Severnjaki po drugi strani imajo bolj smolo z vremenom, zato so tudi primorani več časa preživeti doma in posledično tudi veliko dajo na dom – dizajn, notranja oprema. Kupujejo lepe kose pohištva, veliko pa dajo tudi na ležišča. Prav zato v severni Nemčiji, Skandinaviji in državah Beneluksa najdemo ogromno proizvajalcev ležišč, ki tekmujejo v kvaliteti, ne v ceni, kot je navada pri nas.
Je podjetje Maremico uspešno v tujini?
Uspeh je za vsakega nekaj drugega, a za naše pojme smo mi uspešni. V države Beneluksa vsako leto izvažamo več ležišč, kar je zame zelo velik uspeh, saj to pomeni, da izvažamo na najbolj zahtevne trge za ležišča na svetu. Drugače je seveda, če se primerjaš s kakšnim nemškim podjetjem, ki ima pred seboj svoj 80-milijonski trg, medtem ko mi operiramo samo na 2-milijonskem. Zato poskušamo v ospredje priti z inovativnostjo, drugačnim produktom, pristopom, … veliko bolj se moramo truditi z inovativnostjo.
Južnjaki se ne ukvarjamo toliko z opremo doma. Če slabo spimo, pač spijemo dve kavi namesto ene.
Ali na sejmu razstavljajo tudi druga slovenska podjetja?
Ne, zaenkrat smo edini.
Kaj bo letos v ospredju?
Letos bo osrednja točka naše predstavitve postelja BoxSpring Air z Exclusive Top. Iščemo nekaj popolnoma drugačnega od konkurence. Bistveno je, da si drugačen, ker če si prišel na trg kasneje kot drugi, a z enakim izdelkom, potem ti ostane v rokavu kot adut samo še nižja cena produkta. Mi se tega hočemo izogniti, zato delamo na svoji drugačnosti, uporabnosti, kvaliteti.
Ležišče je izdelek, ki ga kupiš sam sebi.
Avto pogosto kupimo zaradi sosedov, prijetaljev, znancev, podobno se lahko zgodi s kuhinjo, kavčem, … vidnimi izdelki. Samo ležišče je sorazmerno neviden izdelek, ki ponikne nekje v postelji, pod posteljnino.
In to kupiš sebi, če maš sebe rad.